F.A.Q. : Veel gestelde vragen


 

Veel voorkomende vragen vind je hieronder handig bij elkaar.
Heb je een specifieke vraag over bijvoorbeeld een product of je bestelling, stuur mij dan een berichtje op: info@passiebloom.nl 

 

Waar vind ik meer informatie over bestellen? 
Kijk ook eens op de pagina: Verzenden & Betalen

Moet ik altijd een account aanmaken om te bestellen? 
Nee, je kunt ook prima als "gast" bestellen, door het invullen van je gegevens.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor retouriformatie kun je kijken op de pagina Retourneren

Worden de prijzen in het winkelmandje inclusief of exclusief btw weergegeven? 
Alle prijzen worden inclusief BTW weergegeven.

Wat is het minimum orderbedrag?
Er geld een minimaal bestelbedrag voor € 7,- euro excl. betaal en verzendkosten in de webshop. Dit betekend dat je altijd voor € 7,- euro of meer moet bestellen. Dit is vastgesteld omdat het anders niet uitkomt met verzend en behandel kosten van de bestellingen. 

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Als je in het bezit bent van een geldige kortingscode, kun je deze invoeren tijdens het bestelproces in je winkelmandje. De korting word dan automatisch toegepast. Mocht dit niet lukken, stuur me even een mailtje. 

Hoe kan ik betalen? 
Betalen kan via: IDEAL, Bancontact, Factuur of via vooraf overmaken per bankoverschrijving. Er zijn geen extra kosten verbonden aan betaling via IDEAL. Voor betaling via Bancontact wordt er € 0,39 cent in rekening gebracht. 

Wat zijn de verzendkosten? 
De verzendkosten verschillen per product. De kosten worden berekend in het winkelmandje. Bekijk de pagina: Verzenden voor meer informatie en de verzendkosten per land. 

Kan ik mijn bestelling als cadeau naar een ander adres laten versturen?
Tijdens het bestelproces kun je een verzendadres opgeven (dit kan een ander adres zijn dan jouw factuuradres) Als je in het veld: Opmerking een persoonlijke boodschap typt, zullen wij er een handgeschreven kaartje met deze tekst bij doen! 

Kan mijn bestelling worden ingepakt als cadeautje?
Ik wil altijd dat elke bestelling een feestje is voor de ontvanger. Daarom pak ik alle bestellingen leuk voor je in. Zo kun je het gelijk cadeau doen! Maar is het ook voor jezelf een leuke verrassing. Wil je 1 specifiek artikel cadeau doen, zet dit dan even in de opmerking tijdens het bestelproces. Dan zorg ik dat dit artikel apart word ingepakt, zodat jij het gelijk cadeau kunt geven. 

Wat is de levertijd? 
Ik heb ervoor gekozen om bestellingen 2x in de week* te versturen. Dit gebeurt op Maandag en Donderdag na 15.00 uur. 

Voor bestellingen in Nederland geld: 
Besteld u in het weekend (van Donderdag tot Zondag)  dan word uw bestelling maandags verzonden en heeft u het doorgaans vaak Dinsdag al in huis. Besteld u doordeweeks ( van maandag tot Woensdag )Dan word uw bestelling op donderdag verzonden en heeft u het doorgaans vaak op Vrijdag of Zaterdag in huis. Houd rekening met een eventuele langere verzendtijd rondom de feestdagen. Passie Bloom is niet aansprakelijk voor eventuele vertraging tijdens het transport. Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog niet in huis? Neem dan even contact met mij op. 

* Ik heb hiervoor gekozen omdat de webshop een eenmansbedrijf en ik hiernaast ook mijn gezin heb. Om het leuk en haalbaar te houden verzend ik daarom 2 keer per week alle bestellingen. 

Voor bestellingen naar het buitenland via POSTNL vind u HIER een pfd met levertijden per land.

Kan ik een bestelling ook afhalen? 
Het is zeker mogelijk om je bestelling op te halen in Schoorl. Kies tijdens het bestelproces op: Bestelling afhalen. Geef eventueel alvast aan wanneer je jouw bestelling zou willen ophalen. Ik neem daarna contact op en maak een definitieve afspraak. Je gewoon betalen via bijvoorbeeld IDEAL. Maar je kunt er ook voor kiezen om je bestelling pas bij het afhalen te betalen. Er is hiervoor een pin aanwezig, contant betalen is helaas niet mogelijk. 

Hoe kan ik meerdere producten van iets bestellen? 
Op de website staat de huidige voorraad. Mocht je maar 1 zien staan, dan is er nog maar 1 product op vooraad van dit artikel. Mocht je meer willen bestellen kun je mij altijd een mailtje sturen. Dan kan ik kijken of ik wat voor je kan doen. 

Het product is niet meer op voorraad, hoe snel komt het weer binnen?
Dit hangt af van wanneer ik een bestelling kan plaatsen bij de leverancier of drukker. Je kunt mij het beste een mailtje sturen om te kijken of ik wat voor je kan doen. 

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar de kleuren zijn wat anders? 
Ik kan helaas niet garant staan voor kleurverschillen in het echt en op het scherm. Kleuren op het scherm of papier verschillen altijd wel iets van elkaar helaas. 

Ik heb een eigen lijn of merk, is dit wat voor Passie Bloom? 
Ik ben altijd opzoek naar leuke unieke merken die in de Passie Bloom stijl vallen. Stuur me een mailtje, en wie weet staan je producten binnenkort op de website. 

Doe je aan Goodies en samenwerkingen?
Je mag mij altijd benaderen voor goodies voor een meeting of swap, ik kan helaas niks garanderen door de hoeveelheid aanvragen. Een leuke samenwerking ben ik vaak wel voor in, maar ik ben wel selectief. Ik vind het belangrijk dat de samenwerking past bij Passie Bloom. Denk jij dat dit het geval is, stuur me een berichtje!

Doe je ook aan brandreps?
Jazeker! Je kunt het beste mijn social media zoals facebook en instagram volgen om hiervan op de hoogte te blijven. 

 

Mocht je andere vragen hebben, 

Ik hoor het graag, 

Lieve groetjes Ayla. 

 

© 2018 - 2020 Passie Bloom Shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel