Retourneren


Niet tevreden: 

Wat vervelend dat je niet helemaal blij bent met je bestelling of bepaalde producten uit de bestelling. Het is natuurlijk jammer wanneer iets niet is wat je verwacht, daarom probeer ik altijd een zo duidelijk mogelijke foto en omschrijving te maken. Echter kan ik nooit uitsluiten dat producten op een scherm anders overkomen dan in het echt. Het is niet verplicht, maar ik hoor graag waarom je niet tevreden bent om zo de service te kunnen verbeteren. Mocht je iets retour willen sturen dan heb je daar natuurlijk recht op mits: 

  • Je binnen 14 dagen na ontvangst retourneert

  • De producten in de orginele verpakking retour gezonden worden zonder beschadigingen

  • De producten ongebruikt zijn

​De kosten voor het retour sturen kunnen in dit geval niet worden vergoed 

Bij retournering en keuze voor terugbetalen, wordt het bedrag minus de gemaakte verzendkosten binnen 14 dagen met dezelfde betaalmethode als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt gedaan, teruggestort op je rekening. 
 

Hoe kun je een pakketje retourneren:

  1. Vul het retourformulier in en stuur deze via e-mail of per post naar mij op.

  2. Zorg dat de producten die je retourneert in originele verpakking zitten (anders kunnen we je retour niet in behandeling nemen). Gebruik ook de verzendverpakking opnieuw (dat scheelft weer kosten). En zorg ervoor dat je het pakket aan alle kanten goed dichtplakt (zoals deze je toegezonden is).

  3. Stuur het te retourneren product naar onderstaand retour adres (verzendkosten zijn voor eigen rekening).

  4. Wanneer ik het product goed *  heb ontvangen, krijg je een bevestiging per mail en zul je het bedrag binnen 14 dagen retour gestort krijgen. 

    * Mocht het product beschadigd bij mij retour komen, dan kan ik enkel de restwaarde van het product terugbetalen en moet ik de schade in mindering brengen. Zorg er daarom altijd voor dat de producten goed worden verpakt bij het retourneren. 

 

Download hier het retour formulier
Het ingevulde formulier kan je toesturen via e-mail of per post.

 

Retouradres: 
Passie Bloom
t.a.v. Geralda van Laar 
Gentiaan 17
3776 ND  STROE

 

​Beschadigd of kapot product bij ontvangst:

Neem in deze situatie altijd eerst contact op via info@passiebloom.nl 

  • Zorg ervoor dat je duidelijke foto's hebt van de verpakking (binnen en buitenkant van de doos), de inhoud zoals je deze aantrof en de beschadigingen op het product.

  • Vul het retourformulier in, en stuur deze per mail of post naar mij op. 

  • Stuur het artikel retour naar bovenstaand adres. Wanneer ik de producten ontvangen heb, zal ik je een nieuw exemplaar toesturen. De retourkosten voor verzending die door jouw gemaakt zijn worden in dit geval vergoed *. Deze zullen worden terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke bestelling is betaald.

* Bestelling dient met dezelfde frankering retour gezonden te worden, als waarmee het ontvangen is. Niet geldig op het over-frankeren van de zending, zoals bijvoorbeeld verzekerd of aangetekend.

 

Heb je verder nog vragen, stuur mij gerust een berichtje! 

Liefs Geralda. 

© 2018 - 2024 Passie Bloom Shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel