Product pagina's

 


Retourneren


Niet tevreden: 

Wat vervelend dat je niet helemaal blij bent met je bestelling, of bepaalde producten uit de bestelling. Het is natuurlijk jammer wanneer iets niet is wat je verwacht, daarom probeer ik altijd een zo duidelijk mogelijke foto en omschrijving te maken. Echter kan ik nooit uitsluiten dat producten op een scherm anders overkomen dan in het echt. Het is niet verplicht, maar ik hoor graag waarom je niet tevreden bent, om zo de service te kunnen verbeteren. Mocht je iets retour willen sturen dan heb je daar natuurlijk al het recht op mits: 

  • Je binnen 14 dagen na ontvangst retourneert

  • Producten dienen in orginele verpakking retour gezonden te worder zonder beschadigingen. 

  • Producten dienen ongebruikt te zijn (anders kunnen we je retour niet in behandeling nemen)

  • Kosten voor het retour sturen kunnen in dit geval niet worden vergoed 

Bij retournering en keuze voor terugbetalen, wordt het bedrag binnen 14 dagen met dezelfde betaalmethode als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt gedaan, teruggestort op je rekening. 
 

Hoe kun je een pakketje retourneren:

  1. Vul het retourformulier in en stuur deze via e-mail of per post naar mij op.

  2. Zorg dat de producten die je retourneert in originele verpakking zitten. ( anders kunnen we je retour niet in behandeling nemen) Gebruik ook de verzendverpakking opnieuw (dat scheelft weer kosten) En zorg ervoor dat je het pakket aan alle kanten goed dichtplakt! (zoals deze je toegezonden is)

  3. Stuur het te retourneren product naar onderstaand retour adres. (verzendkosten zijn voor eigen rekening)

  4. Wanneer ik het product goed *  heb ontvangen, krijg je een bevestiging per mail en zul je het bedrag binnen 14 dagen retour gestort krijgen. 

    * Mocht het product beschadigd bij mij retour komen, dan kan ik enkel de restwaarde van het product terugbetalen, en moet ik de schade in mindering brengen. Zorg er daarom altijd voor dat de producten goed worden verpakt bij het retourneren. 

 

Download hier het retour formulier
Het ingevulde formulier kan je toesturen via e-mail of per post.

 

Retouradres: 
Passie Bloom
t.a.v. Ayla Geest 
Gortersweg 2
1871CC Schoorl

 

​Beschadigd of kapot product bij ontvangst:

Neem in deze situatie altijd eerst contact op via info@passiebloom.nl 

  • Zorg ervoor dat je duidelijke foto's hebt van de verpakking (binnen en buitenkant van de doos), de inhoud zoals je deze aantrof, de beschadigingen op het product.

  • Vul het retourformulier in, en stuur deze per mail of post naar mij op. 

  • Stuur het artikel retour naar bovenstaand adres. Wanneer ik de producten ontvangen heb, zal ik je een nieuw exemplaar toesturen. De retourkosten voor verzending die door jouw gemaakt zijn, worden in dit geval vergoed *. Deze zullen worden terugbetaald met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke bestelling is betaald.

* Bestelling dient met dezelfde frankering retour gezonden te worden, als waarmee het ontvangen is. Niet geldig op het over-frankeren van de zending, zoals bijvoorbeeld verzekerd of aangetekend.

 

Heb je verder nog vragen, stuur mij gerust een berichtje! 

Liefs Ayla. 

© 2018 - 2019 Passie Bloom Shop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Je shopt het fijnste met cookies! Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.